Butlletí maig-juny de la CUP Cervera

Es compleixen 2 anys de l’entrada de la CUP Cervera a la Paeria i us animem a subscrivir-vos a la llista de distribució de correu per poder estar informats de tot allò que estem treballant, tant a l’Ajuntament, com en les campanyes i actes de carrer.

Cartell de la presentació de l'esmena a la totalitat al RPC dels tres grups (MES, ERC i CUP).

Esmenes al Reglament de Participació Ciutadana
L’equip de govern de la Paeria va aprovar una proposta de Reglament, sense tenir en compte ni la ciutadania ni els partits de l'oposició. Per això, els tres grups progressistes de l’oposició (MES, ERC i CUP) hem treballat conjuntament per tal de presentar una esmena a la totalitat, amb la redacció d’un Reglament alternatiu.
També, com a CUP de Cervera hem presentat nou al·legacions parcials al Reglament de Participació, i una a la modificació de l’article 22 del Reglament Orgànic Municipal (participació d'entitats i ciutadania als Plens).
Diners al carrer, activem el retorn social

Aquest mes de maig hem iniciat la campanya de retorn social, consistent en retornar part dels ingressos que rep el nostre regidor en concepte d’indemnitzacions per assistència a les diferents sessions del consistori.
S’han redactat unes bases i un calendari per tal que les diferents entitats cerverines puguin presentar projectes, les quals es sotmetran a una votació popular per poder escollir les beneficiàries del retorn social.
Estem en procés d’elaboració del primer InfoCup, el qual tenim previst que surti al carrer coincidint amb el segon aniversari de la nostra presència institucional a la Paeria.

Si teniu interès en rebre informació periòdica de la CUP de Cervera, heu de donar el vostre consentiment perquè us incloguem a la llista de distribució clicant en aquest enllaç