El retorn social de la CUP de Cervera finançarà dos projectes de la ciutat

Un total de 6 entitats van presentar-se a la convocatòria, de les quals 2 rebran el finançament per ser els projectes més votats.

És la segona vegada que la CUP de Cervera realitza la campanya “Diners al carrer. Activem el retorn social” amb l’objectiu de destinar a projectes de transformació social de la ciutat el romanent de les retribucions del regidor de la CUP-PA a la Paeria, doncs per acord de l’Assemblea Local, el càrrec electe no obté beneficis.

Dissabte al vespre, al Centre Obrer, la formació va realitzar l’acte públic del recompte de vots i va donar a conèixer quins són els projectes que s’emportaran la dotació econòmica del retorn social que ascendeix a 1500€.

Els encarregats d'escollir els projectes guanyadors han estat les mateixes cerverines i cerverins, a través d'una votació popular que s'ha fet via telemàtica. En aquesta ocasió, els projectes guanyadors s'han repartit en dues categories diferents: la primera pels projectes de fins a 1000€, la segona de fins a 500€.

El projecte guanyador de la primera categoria ha estat per a La Segarrenca que rebrà 1000€ pel projecte “20 anys de feminisme a la Segarra”. D'altra banda, el projecte “Beques al Carrer” impulsat per l’Agrupament Escolta “Coll de les Savines” rebrà una dotació de 500€.

Durant l’acte, la CUP de Cervera va expressar l’enorme satisfacció per la participació d’entitats i ciutadania tant en la presentació de projectes com en les votacions d’aquesta segona edició, que ha superat amb escreix l’anterior, sobrepassant els 570 vots.