DEL "FEM-HO DIFERENT" AL "FEM-HO POSSIBLE"

La CUP entrem al govern municipal després d’un període de negociació amb ERC que s’ha materialitzat amb un seguit de compromisos assumits.

D'aquesta manera, la 1a i la 3a força a les eleccions de just fa un any governarem la Paeria el que queda de legislatura. Ens sentim legitimats i encoratjats, doncs els 1716 vots que sumem ambdues forces són més dels que sumava l'estrany tripartit comandat per Junts per Cervera i que després d'un any ha demostrat que no tenia cap pla de govern més enllà d'ocupar les cadires.

En la situació crítica actual, decidim entrar a Govern per responsabilitat vers la ciutadania  de Cervera. Més enllà de la situació insostenible després del trencament del govern anterior, som conscients que en moments de crisi calen polítiques d'esquerres, socials i transformadores. Quan no és així, la classe popular i treballadora n'acaba pagant els plats trencats.

Després d'un viatge de 5 anys a l'oposició ple d'aprenentatges, i amb certs èxits quant a la possibilitat d'introduir dinàmiques diferents a les institucions, estem fermament convençuts que només un govern d'esquerres pot fer que les polítiques que calen a Cervera en un moment com l'actual siguin una realitat.

Ara més que mai, ens cal un Govern fort, obert i dialogant que treballi conjuntament per a fer de Cervera una ciutat que miri per les persones, que tingui cura dels més vulnerables i que acompanyi aquelles iniciatives que ens fan créixer com a poble.

Entre totes i tots, ho farem possible!

CUP de Cervera