LA CUP ENS SUMEM A LA MOCIÓ DE CENSURA

Són temps difícils, no cal dir-ho. Per això, després que a mitjans de març el govern municipal es trenqués, hem decidit fer un pas endavant i sumar-nos a una moció de censura que permeti un nou govern amb una correlació de forces diferent.

Ara que la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19 sembla que està en desescalada, és el moment per destronar aquest equip de govern que només ha destacat per les estranyes aliances que ha hagut d’empassar-se, des del minut zero, per tal que el Sr. Ramon Augé en pogués ser l’alcalde.

A ningú li sorprendrà que la nostra posició es mantingui intacta respecte del Ple d’investidura d’ara farà un any: facilitarem la investidura d'un alcalde d'esquerres i republicà.

Tal com afirmàvem el juny de l’any passat, «nosaltres som aquí per un ferm compromís de política municipal i de país, i, com hem dit diverses vegades, a l’hora de fer polítiques transformadores i d’esquerres ens tindreu al vostre costat, perquè, com deia la Montserrat Roig: tenim un principi anatòmic, el cor sempre a l’esquerra>>

El ple de la moció de censura de Cervera, en mans de l'actual alcalde