ACTE: CORRUPCIÓ A LA SANITAT CATALANA

El proper dissabte 24 de maig a les 18:30h l’Auditori de Cervera acollirà la presentació del llibre Artur Mas: on són els meus diners?, editat per la revista Cafè amb Llet, sobre la xarxa de corrupció en el si de la sanitat catalana. L’acte està coorganitzat per l’assemblea de Procés Constituent a la Segarra i la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Cervera, i comptarà amb l’actuació de la cantautora Lídia Pujol. Hi intervindran també membres de la Marea Blanca de Ponent i el Pirineu, com a representants de la xarxa de professionals i usuaris de les nostres comarques afectats per les retallades i les privatitzacions de la sanitat pública.

L’edició d’aquest llibre va sorgir arran de la multa de 10.000€ a què van condemnar els dos editors de la revista, Marta Sibina i Albano Dante, acusats de “danyar l’honor” de Josep Ma Via, assessor d’Artur Mas, i de Josep Prat i Carles Manté, exdirectors de l’Institut Català de la Salut (ICS). El febrer de 2013, tanmateix, Prat i Manté van ser detinguts per malversació de fons d’Innova, l’empresa de serveis municipals de l’Ajuntament de Reus. Alhora, el passat febrer d’aquest any 2014 Marta Sibina i Albano Dante van ser absolts.

Trobareu més informació a http://www.onsonelsmeusdiners.cat/

Us esperem doncs el dissabte 24 de maig a 2/4 de 7 de la tarda a l’Auditori.

Per una sanitat pública i de qualitat!

Per una República Catalana al servei de la majoria democràtica!