Assemblea Oberta: Educació i cohesió social

El proper divendres 28 de novembre a les 19:30h, a la sala La Pèrgola (Rambla Lluís Sanpere, 22), la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Cervera organitzarà la segona de les quatre Assemblees Obertes temàtiques que han de contribuir a confeccionar el programa electoral amb què es vol presentar a les eleccions municipals previstes per a la primavera del 2015.

En aquesta segona assemblea oberta, centrada en l'àmbit de l'Educació en un sentit integral, es tractaran els següents apartats desglossats: política educativa; educació i territori; cohesió social; i mecanismes de participació en la comunitat educativa.

Molt especialment, la CUP de Cervera vol convidar totes aquelles cerverines i cerverins, així com les associacions i entitats, que a títol individual i/o a nivell col•lectiu participen en iniciatives educatives a la nostra ciutat, ja siguin de caire pedagògic, familiar, artístic, d'acció social o relacionat amb el lleure.

La nostra voluntat és de tenir en compte les opinions de tothom, estiguin d’acord amb les nostres premisses o no, per tal de plantejar entre totes i tots un debat profund, rigorós i el màxim d’ampli possible sobre quin(s) model(s) d'educació volem i sobre quines polítiques de cohesió social caldria aplicar des de l’Ajuntament.

Fem-ho diferent: hi tens molt a dir!

Candidatura d'Unitat Popular de Cervera