Assemblea Oberta: Política cultural i festes

1a assemblea oberta: Festes i Política Cultural

El proper divendres 24 d'octubre a les 20h, a la sala La Pèrgola (Rambla Lluís Sanpere, 22), la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Cervera organitzarà la primera de les quatre Assemblees Obertes temàtiques que han de contribuir a confeccionar el programa electoral amb què es vol presentar a les eleccions municipals que, si els esdeveniments polítics d'abast nacional no fan desplaçar, s'han de celebrar la primavera del 2015.

En aquesta primera assemblea oberta, centrada en l'àmbit de la Cultura en un sentit integral, es tractaran els següents apartats desglossats: polítiques culturals; equipaments; patrimoni; i festivitats.

Molt especialment, la CUP de Cervera vol convidar totes aquelles cerverines i cerverins, així com les associacions i entitats, que a títol individual i/o a nivell col·lectiu participen en iniciatives culturals a la nostra ciutat, ja siguin de caire tradicional i/o popular, artístic, museístic o relacionat amb el lleure.

La nostra voluntat és de tenir en compte les opinions de tothom, estiguin d’acord amb les nostres premisses o no, per tal de plantejar entre totes i tots un debat profund, rigorós i el màxim d’ampli possible sobre quin(s) model(s) de cultura volem i sobre quines polítiques culturals caldria aplicar des de l’Ajuntament.

Fem-ho diferent: hi tens molt a dir!

Candidatura d'Unitat Popular de Cervera