Comunicat de la CUP Cervera a la Veu de la Segarra: Posar fil a l'agulla en la participació ciutadana.

Comunicat de la CUP Cervera a la Veu de la Segarra, en referencia a la mocio per la creació d'un espai per a la participació d'entitats, associacions, agrupacions i ciutadania al Ple de la Paeria. 30 de març 2016.

És ben sabut que la participació ciutadana és un tema cabdal per la CUP de Cervera, doncs entenem que és l’eina que diferencia una societat vertaderament democràtica. Per això, al Ple Ordinari del 31 de març, presentem una moció per permetre la participació d’entitats i col·lectius als Plens. Malgrat hi hagi la voluntat d’actualitzar el Reglament Orgànic Municipal (ROM), ens temem que pot ser un procés lent i dilatar-se en el temps. Per això, creiem necessari poder introduir accions que no requereixen cap tipus de sacrifici (tampoc pressupostari) i que clarament poden significar un salt qualitatiu important en la manera de governar del municipi.