La CUP de Cervera dona el tret de sortida a la construcció del programa electoral

Un total de quatre assemblees obertes temàtiques és el mecanisme pel qual els cupaires volen donar forma al contingut polític del seu programa electoral.

El primer dissabte de desembre s’inicia una tanda d’assemblees obertes amb la finalitat de confeccionar el programa electoral amb el qual la formació política pretén presentar-se a les eleccions municipals de la propera primavera. Com ja va fer en les passades eleccions a la Paeria, la CUP de Cervera vol elaborar el contingut polític de forma col·lectiva, fruit del debat rigorós i profund amb els agents clau del territori i la ciutadania.

Així doncs, es preveu una assemblea oberta cada mes des del desembre fins al març. La primera d’elles, girarà al voltant dels eixos d’Educació i Cohesió Social com a processos indestriables que ens permetran parlar d’igualtat d’oportunitats, interculturalitat, laïcitat, coeducació, etc. La segona, prevista per mitjans de gener, serà destinada a debatre sobre el Model de Ciutat posant especial èmfasi en la participació ciutadana en els afers quotidians així com també dels principals reptes de promoció econòmica de la ciutat. Al febrer, la tercera assemblea oberta es dedicarà a desgranar els eixos de Territori, Urbanisme i Medi Ambient a través de grans temes de ciutat com l’habitatge, l’ús dels espais públics, el model energètic, les relacions supramunicipals per a la gestió de necessitats compartides, etc. Finalment, la darrera assemblea abordarà els temes vinculats a Cultura i Festes com a eines estratègiques de convivència i llibertat. En plena immersió en la capitalitat de la cultura catalana s’analitzarà quina política cultural predomina a nivell institucional i quines haurien de ser les aportacions clau en aquesta àrea.

La CUP de Cervera fa una crida a la participació de tota la ciutadania amb el convenciment que el sistema de confecció del programa electoral mitjançant assemblees obertes es converteixi en una eina de decisió real i de transformació social.

Amb tu, decidim!!!