“Sí”, la clau que obre tots els panys

L’1 d’octubre tothom està convocat al Referèndum per decidir el nostre futur com a poble. Tenim una oportunitat única per expressar-nos i ser protagonistes de la nostra història. Tenim a les nostres mans la possibilitat d’impulsar un Procés Constituent per construir una República que sigui la primera pedra d’uns Països Catalans sobirans, on ho puguem decidir TOT.

No anar-hi, ja sabem què significa. Quedar-se immòbils en un estat corromput incapaç de donar resposta a les preocupacions de la majoria, on la separació de poders no existeix i on segueixen governant poders polítics, econòmics i mediàtics hereus del franquisme. Quedar-se enrere en un estat que no ens vol deixar ser, ni dir ni fer.

I nosaltres volem ser, dir i fer una República que deixi enrere la corrupció, la desigualtat, la persecució de les idees i que posi al centre allò realment important: la vida de les persones. Volem que els serveis públics i les institucions responguin als interessos i necessitats de totes i que no siguin un negoci particular d’una minoria privilegiada.

Quedar-se enrere o avançar. Quedar-se a casa o prendre partit per construir nosaltres mateixes tot allò que volem ser. Tot allò que necessitem per ser: distribució de la riquesa, radicalitat democràtica, cultura de la pau, sobirania popular, serveis públics i universals, fi de la impunitat a la corrupció, respecte al territori i vides dignes que mereixin ser viscudes.

Només depèn de nosaltres. Depèn de tu, del teu vot.

Fes córrer la veu. L’1 d’octubre totes al carrer!

CUP de Cervera