S’obre el període de votació popular dels projectes presentats a la campanya “Diners al Carrer. Activem el retorn social”.

Un total de 6 projectes presentats per col·lectius i entitats de la ciutat opten a rebre finançament.

Diumenge, 11 de juny s’obre el període de votació popular que es podrà fer a través del web fins el dia 25 de juny o de forma presencial els dies 11 i 23 de juny a la parada de la Plaça Universitat.

Un total de sis projectes de característiques molt diferents opten a rebre l’ajuda econòmica del Retorn Social de la CUP de Cervera. Les entitats han presentat projectes de caire cultural, educatiu, d’atenció a la diversitat, d’inclusió social i de suport a famílies en situació de vulnerabilitat. Les propostes més votades es donaran a conéixer en un acte obert d’escrutini públic el proper divendres, 30 de juny, a les 20h al Centre Obrer.

Els fons econòmics de la campanya “Diners al carrer. Activem el retorn social” procedeixen del romanent de les retribucions dels plens municipals com a càrrec electe de la CUP-PA a la Paeria des de l’inici de la legislatura, que seguint el codi ètic i per decisió de l’Assemblea Local, el regidor no obté beneficis econòmics per a exercir el seu càrrec. En definitiva, és una fórmula per retornar a la ciutat uns diners que haurien de destinar-s’hi des d’un inici.

Si vols saber quins projectes s'han presentat clica aquí